תפריט נגישות

טוראי אייל רפי תיכון ז"ל

אייל רפי תיכון
בן 19 בנפלו
בן דליה ויורם
נולד בקריית מוצקין
בו' באב תשמ"ז, 1/8/1987
התגורר בקרית מוצקין
התגייס ב-27.11.05
שרת בחיל השריון חט' 460 גד' 532
נפל בעת שירותו
בי"ח בניסן תשס"ו, 16/4/2006
מקום נפילה: קריית חיים
באזור חיפה, כרמל וגליל מערבי
מקום קבורה: קריית מוצקין
חלקה: 2, שורה: 2, קבר: 6.
הותיר: הורים, אח - גל ואחות - ענת

קורות חיים

אייל רפי, בן דליה ויורם נולד ביום ו' באב תשמ"ז (1.8.1987) בקריית מוצקין.

אייל היה ילד יפה תואר, עדין נפש, מופנם ושקט מאוד. הוא היה ילד טוב שמעולם לא דרש דבר לעצמו. שמו השני, רפי, ניתן לו על שם אחיה של דליה שנפטר לפני הולדתו.

אייל למד בבית-הספר היסודי "קורצ'אק", ולאחר שהשלים שש שנות לימוד עבר לחטיבת הביניים ע"ש "יונתן נתניהו" בקריית מוצקין. בתום לימודים אלה המשיך ללמוד בבית-הספר התיכון "אורט קריית מוצקין" במגמת פיזיקה ומחשבים וסיים בהצלחה רבה. הוא היה תלמיד מצטיין והצליח בכל דבר שנגע בו. המורים בבית הספר מאוד אהבו אותו ושיבחו אותו, וכאשר הוריו היו מגיעים לאסיפות הורים החמיאו המורים לבנם כשנהגו לשאול אותם בחיוך: "לשם מה בעצם באתם?".

הוא סיים את התיכון בהצלחה רבה, למעשה בהצטיינות. בשל צניעותו לא סיפר זאת להוריו והם גילו זאת רק בטקס הסיום של בית הספר.

לאייל היו תחביבים רבים. מהיותו צעיר מאוד התעניין בספורט על כל גווניו וענפיו ואף עסק בכדורגל וטניס. בהיותו ילד, שיחק כדורגל בקבוצת הילדים של "הפועל חיפה" וכשגדל מעט שיחק טניס בקריית מוצקין. הוא היה בקי בחוקים השונים בכל תחום, הירבה לקרוא בנושא והידע האישי שלו היה רחב מאוד, יחסית לבני גילו. תחביב עיקרי נוסף של אייל היה המחשב, אשר דרכו התפתח והרחיב אופקים. כמו כן לאייל היו חברים רבים אותם אהב והעריך מאוד - והם אהבו אותו. הוא אמנם לא התחבר בקלות, אך כאשר נוצר קשר הוא היה משקיע בכל אחד מחבריו את כל הלב והנשמה. עתה, לאחר מותו, הם דואגים לשמור על קשר הדוק עם הוריו, דליה ויורם.

לקראת הצבא החל אייל להתאמן, מפני שרצה מאוד לתרום בשירותו ולמלא תפקיד משמעותי.

בנובמבר 2005 התגייס לצה"ל ושירת בחיל השריון. אייל הצטיין כחייל ממושמע, כחבר טוב ובעל יכולות גבוהות הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי.

טוראי אייל נפל בעת שירותו ביום י"ח בניסן תשס"ו (16.4.2006). בן שמונה-עשרה וחצי היה בנפלו. הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין "צור שלום" שבקריית מוצקין. הותיר הורים, אח – גל ואחות – ענת.

יהי זכרו ברוך.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה